piątek, 16 stycznia 2015

Jola ma...bloga!

Witam wszystkich.
Mam na imię Jola i właśnie założyłam bloga.
Na początku zakładałam, że będzie to blog tylko o szyciu. Jednak ostatecznie postanowiłam iż będzie nieco inaczej.Ten blog nie będzie typowym blogiem o szyciu ani też blogiem modowym. Znajdą się tutaj moje przemyślenia, chwile uwiecznione obiektywem oraz prace krawieckie. Czasem będę pisać dużo, bo lubię. Podzielę się również z Wami swoimi pasjami...pokażę co szyję - będzie to odzież autorska ale nie tylko. W wolnych chwilach fotografuję amatorsko więc i tym się pochwalę. Wszystko to będzie się pojawiać w zależności od nastroju :-)
Jest jednak nadzieją, że nie będzie nudno więc może Was to zachęci do zaglądania.

O szyciu będzie nieco później. Dopiero co uporałam się z utworzeniem tego bloga. I w nagrodę upiekłam  pikantne drożdżowe bułeczki- zdjęcie poniżej.
Przepisy na takie pyszności znajdziecie tutaj   http://www.mniammniam.com/przepisy,przepisy_grzegorza



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz